«Вулкан»: підсумки першого вікенду

За перший вікенд українського кінопрокату, з 4 по 7 квітня 2019 року, драму з елементами комедії «Вулкан» Романа Бондарчука подивилися 2210 глядачів.

Касові збори стрічки склали 207 тис. 564 грн.

Фільм демонстрували на 93 екранах. У середньому на один екран було продано лише 24 квитки (найгірший показник для прем’єр вікенду).

Середня ціна квитка на перегляд «Вулкану» склала 94 грн. Вона була на рівних із середньою ціною квитка вікенду – 96 грн. – і найнижчою – серед прем’єрних стрічок.

«Вулкан» було вироблено кінокомпанією «Татофільм» у копродукції України, Німеччини і Монако за підтримки Державного агентства України з питань кіно.

Бюджет стрічки склав 9 млн. 990 тис. грн. (4 млн. 884 тис. грн. виділило Держкіно, 5 млн. 105,8 тис. грн. – продюсери).

Дистрибуцією фільму опікувалася компанія Ukrainian Film Distribution, хоча попередньо було оголошено, що у кінопрокат «Вулкан» випускатиме «Артхаус Трафік».

Невтішні результати «Вулкану» – ігрового дебюту Романа Бондарчука – є гіршими за стартові показники дебютних фільмів «Коли падають дерева» Марисі Нікітюк (з 13 по 16 вересня 2018 року на стрічку продали 2736 квитків на суму 238 тис. 45 грн.) і «Герой мого часу» Тоні Ноябрьової (з 20 по 23 вересня 2018 року на стрічку продали 2736 квитків на суму 240 тис. 573 грн.).

БУК