«Додому»: підсумки першого вікенду

За перший вікенд кінопрокату, з 7 по 10 листопада 2019 року, драму Нарімана Алієва «Додому» («Evge») подивилися 10 тис. 18 глядачів.

Касові збори стрічки склали 982 тис. 411 грн.

Фільм демонстрували на 125 екранах за середньої ціни квитка 98 грн. (на рівні з середньою ціною квитка вікенду 97 грн.).

В середньому на один екран було продано 80 квитків.

В узагальнених зведеннях не вказано окремо, скільки глядачів подивилися стрічку на допрем’єрних показах і в рамках її обмеженого кваліфікаційного «оскарівського» кінопрокату, який тривав у кінотеатрі «Жовтень» з 19 по 25 вересня.

«Додому» – повнометражний дебют режисера Нарімана Алієва. За сюжетом, у кримського татарина Мустафи помирає його первісток. Батько приїжджає до Києва, куди його два сини поїхали після анексії Криму, аби повернути молодшого сина додому, а старшого поховати на батьківщині в Криму згідно з мусульманськими традиціями. Головні ролі у стрічці виконали Ахтем Сеітаблаєв та Ремзі Білялов.

Фільм було вироблено кіностудією «Лаймове світло» (продюсер Володимир Яценко) за фінансової підтримки Міністерства культури України.

За договором загальна вартість виробництва фільму склала 20 млн. грн. Державна підтримка – 16 млн. грн. (80% бюджету).

Дистриб’ютор стрічки – «Артхаус Трафік».

БУК