«Фокстер і Макс»: Фокстер і Макс

За підсумками четвертого вікенду кінопрокату, з 10 по 13 жовтня 2019 року, дитячий фільм Анатолія Матешка «Фокстер і Макс» подивилися 1750 глядачів.

Касові збори стрічки склали 142 тис. 899 грн. Їхнє падіння у порівнянні з третім вікендом кінопрокату, з 3 по 6 жовтня, склало 83%.

Стрічку демонстрували на 39 екранах (їх кількість зменшилася на 105) за середньої ціни квитка 82 грн. (на 15 грн. дешевше за середню ціну кінотеатрального квитка вікенду). На один екран було продано в середньому 45 квитків.

У п’ятий вікенд кінопрокату, з 17 по 20 жовтня, кількість екранів, на яких демонстрували «Фокстера і Макса», скоротилася на 36 – до 3 штук. На фільм продали 262 квитки на суму 20 тис. 335 грн. Середня ціна квитка склала 78 грн. (на 19 грн. менше, ніж середня ціна квитка вікенду).

Від початку кінопрокату 19 вересня 2019 року на «Фокстера і Макса» продали 100 тис. 469 квитків на суму 8 млн. 423 тис. 900 грн.

Фільм став третьою українською стрічкою, що вийшла у 2019 році, на яку було продано понад сто тисяч квитків – після «Свінегрів 2» Андрейса Екіса та «Захара Беркута» Ахтема Сеітаблаєва та Джона Вінна.

БУК