Холодна кров | підсумки першого вікенду

За перший вікенд вітчизняного кінопрокату, з 17 по 20 жовтня 2019 року, трилер Фредеріка Петіжана «Холодна кров», створений у копродукції України та Франції, подивилися 2393 глядачі.

Касові збори стрічки, що вийшла на 61 екрані, склали 279 тис. 874 грн.

Середня ціна квитка на «Холодну кров» склала 117 грн. Вона була на 20 грн. вищою за середню ціну квитка вікенду і найвищою для старту українського фільму у кінопрокаті. (Для порівняння, на фільм Ахтема Сеітаблаєва і Джона Вінна «Захар Беркут» у дебютний вікенд, з 10 по 13 жовтня, продавали квитки за ціною близько 90 грн.).

В середньому на один екран було продано лише 39 квитків на «Холодну кров» (близько 10 квитків на день).

Фільм було створено за підтримки Державного агентства України з питань кіно (робоча назва стрічки – «Останній крок»). Бюджет «Холодної крові» склав 73 млн. 877,2 тис. грн., з яких частка державного фінансування становила 21 млн. 390,9 тис. грн.

Виробили фільм кінокомпанії East-West Production (на чолі з продюсерами Оліасом Барко та Олегом Германом, Київ), Eight35 (під егідою Корінн Бенішу та Флоранс Моос, Париж), Seven52 (за підтримки Лорана Толлерона) та Lagardère Studio.

Активну роль в організації українських зйомок відігравала також кінокомпанія «Пронто Фільм».

Головну роль у фільмі виконав Жан Рено, який зіграв відлюдькуватого кілера, що мешкає у засніженому штаті Вашингтон. Роль штата Вашингтон у фільмі зіграли українські Карпати, де й знімали стрічку.

БУК